Sådan indløser du din SANA-TIME Boks:
Gå ind på SANA-TIME.com/redeem
Indløs aktiveringskode
Vælg behandler og book
Oplys navn og e-mailadresse
Download eller få tilsendt aktiveringsbeviset til din e-mail
Aktiveringsbeviset skal medbringes til behandleren sammen med din SANA-TIME Boks som betaling
FAQ
Mangler du svar på noget, kan du finde en række spørgsmål og svar her.
Hvordan indløser jeg min SANA-TIME Boks?
Du indløser din SANA-TIME Boks på SANA-TIME.com. Du klikker på “Indløs din Boks her” øverst i højre hjørne. Du indtaster aktiveringskoden, der står på kortet, som er i din SANA-TIME Boks og klikker indløs. Husk at taste alle cifrene i aktiveringskoden (uden mellemrum).
Hvordan booker jeg en tid?
Når du har valgt en behandler, skal du booke en tid. Vær opmærksom på, om tid kan bookes direkte via SANA-TIME’s online bookingsystem, eller om behandleren ønskes kontaktet over telefon eller e-mail. Det vil fremgå ved hver enkelt behandler, hvordan bookingen foregår. Ved online booking klikker du på “Book en tid”, hvorefter du kan vælge dag og tidspunkt for din behandling. Når du har booket en tid hos behandleren, vil du modtage en bekræftelse på sms.
Hvordan køber jeg et gavekort på SANA-TIME.com?
Du kan købe et gavekort online på SANA-TIME.com. Gavekortet købes ved at klikke på den ønskede behandling. Du kan betale med Dankort, Visa, MasterCard, JBC eller AmericanExpress. Du modtager en ordrebekræftelse på din e-mail efter købet. Du modtager gavekortet på din oplyste e-mail adresse. Du kan også hente dit gavekort som PDF, når du har gennemført købet.
Jeg kan ikke finde en behandler nær mig?
Er der ingen behandlere nær dig, er der fordi vi endnu ikke har et samarbejde med en behandler i dit nærområde. Vi forsøger dog hele tiden, at få flere samarbejdspartnere i hele landet.
Hvor længe er SANA-TIME Boksen eller gavekortet gyldigt?
SANA-TIME Boksen eller gavekortet er gyldigt i 2 år efter købsdatoen.
Jeg har mistet min kvittering. Hvor finder jeg udløbsdatoen på min SANA-TIME Boks?
Hvis du har mistet din kvittering til din SANA-TIME Boks, kan du finde udløbsdatoen på SANA-TIME.com. Du indløser din SANA-TIME Boks, hvorefter du får oplyst, hvornår din boks udløber.
Kan SANA-TIME Boksen eller gavekortet byttes?
Din SANA-TIME Boks kan tages retur på det apotek, hvor boksen er købt. Boksen skal være uåbnet. Apotekets returregler er gældende. Kontakt forhandleren direkte for at blive informeret om deres returneringsbetingelser. Husk at fremvise din kvittering i forbindelse med returnering. Har du købt et gavekort på SANA-TIME.com, har du 14 dage til at meddele, at du fortryder købet og herefter 14 dage til at sende gavekortet retur. Ved fortrydelse af købet tilbagebetaler vi beløbet til samme betalingskort, hvorfra købet er foretaget - beløbet betales straks tilbage, max. inden for en frist på 14 dage, men normalt allerede på først følgende hverdag. Ved fortrydelse skal du kontakte info@sana-time.com eller kundeservice på tlf. 53 55 64 00.
Min SANA-TIME Boks eller mit gavekort er udløbet. Hvad gør jeg?
Er udløbsdatoen på din SANA-TIME Boks eller på dit gavekort overskredet, kan du ikke benytte eller bytte boksen eller gavekortet.
Min aktiveringskode er forkert eller ugyldig. Hvad gør jeg?
Modtager du en besked om, at din aktiveringskode er forkert eller ugyldig, skal du først og fremmest sikre dig, at du har indtastet cifrene korrekt. Aktiveringskoden er placeret på kortet, som er i din SANA-TIME Boks. Husk altid at taste alle cifrene i aktiveringskoden (uden mellemrum). Får du stadig besked om, at koden er forkert eller ugyldig, kan du kontakte os på info@sana-time.com eller ringe til os på tlf. 53 55 64 00.
Kan jeg få tilskud til en behandling?
Du kan få tilskud til visse behandlinger med en henvisning fra din læge, eller hvis du er medlem af sygeforsikring Danmark. Med henvisning fra din læge, kan du få tilskud til en behandling hos en fysioterapeut, fodterapeut og en psykolog. Tilskud fås kun hos behandlere med et ydernummer. Er du medlem af sygeforsikring Danmark kan du få tilskud til en behandling hos en fysioterapeut, fodterapeut, psykolog og hos en diætist.
Jeg er utilfreds med en behandling. Hvad gør jeg?
Er du utilfreds med en behandling, bør du rette henvendelse direkte til behandleren.
Fandt du ikke svar på det, du søgte, er du meget velkommen til at kontakte vores kundeservice på info@sana-time.com eller ringe til os på tlf. 53 55 64 00. Vi har telefontid mandag-torsdag fra 9-16 og fredag fra 9-14.